יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

חלבלובון מגזין לילדים -זמן נייר במקום זמן מסך -אני בעד!

הנה הצצה לגיליון מספר 9 של המגזין לילדים  שקוראים לו "חלבלובון" 
חלבלובון הוא מגזין לילדים שיוצא אחת לחודשיים , את חלבלובון מקבלים מנויים בארץ ובחו"ל כאשר העיקרון המנחה הוא: "זמן נייר במקום זמן מסך" ההורים התאהבו הילדים גם.




מגזין חלבלובון מודפס על נייר נטול עץ 
מגיע בצבע מלא 
בגודל 18/25 



מגזין מספר 9 בסימן יום הולדת כפי שאתם רואים 
חלבלובון מתאים לבנים ולבנות, משופע בגרפיקה מצויינת ובמסרים חיוביים.
מחיר חלבלובון 25 ש"ח
ואני אומרת , אתם טסים עם ילדים? כדאי שיהיה חלבלובון במזוודה לשעות של הנאה.




אירית חוסחאלק מעצבת גרפית שעלתה מהולנד  וטלי הרדאבל  עיתונאית שעלתה בזמנו משוודיה הן היוצרות של חלבלובון,
אנחנו מביאות את השמחה שבנייר הן מעידות .




אני יכולה להעיד על ביתי בת ה -8 , שכאשר הגיע אלינו המגזין חלבלובון היא נהנתה לזנוח את המחשב והנייד ולהתמסר ולו לשעה קלה למגזין הנייר הססגוני ולמה שהוא מציע, אני נמנית עם הדור שלמילה הכתובה היה מקום של כבוד, כך שחלבלובון דיבר אליי בכל הרבדים, איזה רעיון מקסים אמרתי לביתי והיא הסכימה.
ההורים צריכים להשתדל להנגיש את הנייר והמילה הכתובה לילדים ,לא במקום האמצעים הדיגיטליים אלא בנוסף, יצאתם עם הילדים ואתם יודעים שתמתינו בתור ארוך , קחו איתכם חלבלובון, טסים לחו"ל עם הילדים, יוצאים לחופשה הכרוכה בנסיעות  רבות ומצריכה תעסוקה לילדים, נוסעים לבקר את סבא וסבתא, או סתם בוחרים להתנתק לשעה קלה מהמחשב/נייד/טלויזיה ותנו לילדים זמן איכותי ושקט.
זו אפילו מתנה מקסימה להעניק לילד /ילדה.
אני בעד לחזור ולו לזמן קצר למילה הכתובה והטובה.
חלבלובון הוא בדיוק מה שילדים צריכים וההורים גם..



אהבתם? כנסו לאתר והזמינו לכם חלבלובון זמן נייר.
תהנו!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה